De eerste offline CROWDYHOUSE Designmarkt

Op 5 & 6 maart in De Hallen, Amsterdam

10 FEBRUARI 2016, DE HALLEN, AMSTERDAM
Samenvatting
CROWDYHOUSE.COM gaat offline met een weekend designmarkt. Met live demonstraties en een winkel vol unieke producten. Laat je inspireren, shop unieke design producten en maak kennis met de maker achter het product. Op 5 & 6 maart in De Hallen, Amsterdam.

CROWDYHOUSE.COM is een première (lanceer) platform en marktplaats voor 's werelds beste designers en makers en verkoopt al meer dan 7000 producten van 800+ designers uit heel Europa.

Voor de eerste keer organiseert CROWDYHOUSE een offline designmarkt. Op 5 en 6 maart 2016 zal CROWDYHOUSE de beroemde 'De Hallen' in Amsterdam transformeren tot een heus design mekka.

Het evenement is veel meer dan een plek waar je unieke producten kunt shoppen. Tijdens de designmarkt zullen meer dan 16 ontwerpers van CROWDYHOUSE live demonstraties geven van hun productiemethoden. Te zien is onder andere 'rotation molding', laser printen, zeefdrukken, porselein gieten en houtbewerken.

Designers die productiemethoden presenteren zijn:

CROWDYHOUSE nodigt iedereen met een smaak voor design uit, laat je inspireren, shop unieke producten en maak kennis met de maker achter het product.

De markt vindt plaats op zaterdag 5 maart en zondag 6 maart van 12.00 tot 18.30 in Hannie Dankbaarpassage, De Hallen, Amsterdam West.

OVER DE HALLEN:

De Hallen is een cultureel centrum in de Kinkerbuurt in Amsterdam, bestaande uit een groep van grote industriële hallen. Deze hallen werden gerenoveerd tot een mix van toepassingen te worden. Het omvat een bibliotheek, theater, bioscoop, tv-studio's, restaurants en een ambachtelijke centrum. Vroeger waren ze het 'werkende hart' van de industrie in deze wijk. De Hallen heeft een visie om deze reputatie met deze mix van toepassingen en evenementen te houden.

OVER CROWDYHOUSE:

CROWDYHOUSE - een lanceerplatform en marktplaats voor designers en makers, zowel nieuwe als gevestigde. Onze missie is om de design-industrie te democratiseren door ontwerpers en makers te helpen rechtstreeks te verkopen aan design fans over de hele wereld. Wij bouwen de technologie en zorgen voor de diensten die ontwerpers in staat te stellen een betere winst te maken, nieuwe producten te ontwikkelen en de wereld te vullen met een grotere verscheidenheid van uniek design.

Over CROWDYHOUSE